Inter Call

Inter Call usluge

Mi pružamo informacije o proizvodima i uslugama vašim klijentima preko jednog od navedenih kanala:
  • Telefon
  • Društvene mreže
  • Email
  • Ćaskanje uživo
  • Video interakcije
Dostupni smo 24/7, na 9 jezika (bugarski, engleski, francuski, nemački, mađarski, italijanski, rumunski, ruski, španski, plus dodatni jezici na zahtev)
Obično je ljudima potrebno više informacija da bi doneli odluku. Obaveštavajte ih u kontinuitetu, kako bi uvek bili spremni za akciju.
Možemo preuzeti sve porudžbine vaših kupaca. Na svakom kanalu koji je omogućen
  • Telefon
  • Društvene mreže
  • Email
  • Ćaskanje uživo
  • Video interakcije
Nemojte da dozvolite da propustite priliku da prodate. Poručivanje na svim kanalima više nije bonus u poslovanju, već je neophodnost.
Dostava i praćenje porudžbine. Povratak, refundiranje, reklamacije. Tehnička podrška. Sve to putem dostupnih kanala:
  • Telefon
  • Društvene mreže
  • Email
  • Ćaskanje uživo
  • Video interakcije
Dobiti klijenta je sjajno, a zadržati njegovu lojalnost je izvanredno!
Imamo 15 godina iskustva. Od jednostavnih projekata do klijenta sa preko 500 miliona korisnika širom sveta. Trenutno pomažemo klijentima iz 17 različitih industrija.
Usluge outsourcing-a korisničke podrške.
  • Jednostavno
  • Pristupačno
  • Skalabilno – možemo da rastemo i širimo vaše poslovanje zajedno
Različita rešenja za različite potrebe. Po meri.
Pored podrške korisnicima i kupcima, pružamo tehničku podršku vašim klijentima u vezi sa vašim softverom, uslugama i hardverom.
  • Nivo 1 i nivo 2 sa agentima koji poznaju tehnologiju koja je u pitanju
  • Na vašoj ili na našoj platformi tehničke podrške
  • Izuzetno brza implementacija projekta
 

Kontaktirajte nas